wtorek, 20 grudnia 2011

Melduje:P

Wczoraj otrzymałam kanwe summer21-Ewy :)
Z zeszycikiem, karteczką świąteczną i herbatkami za co bardzo dziękuje.
Kobietki mam do Was ogromną prośbę, wysyłajcie kanwy dla pewności listem poleconym.
Miałam w tym roku kilka przypadków, że przesyłka do mnie po prostu nie dotarła (listem ekonomicznym) i nazwyczajniej w świecie boję się, że któraś z kanw może nie dojść i koniec naszej zabawy a przy tym praca kogoś plus materiały zmarnowane.
U mnie z pocztą bywa różnie, listonosze u nas się zmieniają co 2 miesiące, jeden przyniesie a drugi wsadzi nie do tej skrzynki, takie przypadki też miałam, a później ktoś albo wyrzuci list, albo odnosi na poczte i robi się problem.
Więc jeśli to dla Was nie problem proszę wysyłajcie listem poleconym, tak by byśmy w razie W mieli potwierdzenie i mogli odszukać paczuszkę z RR :P na poczcie.
Z góry dziękuje.

Ewa dziękuje raz jeszcze :) herbatka wypita :) a karteczka stoi dumnie w gablocie.

Życzę Wam miłego hefcenia.
I życzę Wam miłych i spokojnych Świąt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz