wtorek, 24 stycznia 2012

Prośba

Basiu - Maurycjusz :))

Mam do Ciebie ogromną prośbę - nie posyłaj kolejnych kanw do Grubcia, póki się nie odezwie, proszę. Nie chciałabym aby Wasze kanwy zaginęły.. Jeśli się nie odezwie, będziemy ją omijać w zabawie... Mnie na maile też nie odpisuje.. Póki co do ślubu nie jestem w stanie zająć się tą sprawą jak sie należy. Ale jak będzie już po wszystkim i wrócę do normalności to wrócę do tego ..

Przepraszam, że w tej chwili nie jestem w stanie jakoś załatwić tej sprawy :(

4 komentarze:

  1. Droga Milenko:)- sprawa w tym momencie jasna i klarowna- zostawiam na razie kanwę Balbiny u siebie, gorzej, że posłałam już kanwę Darahati z wyhaftowaną drugą kawusią no i swoją- mam prośbę do Dziewcząt- dajcie znak, please, która posiada obecnie moją kanwę, żeby było wiadomo, czy Grubcio posłała ją dalej. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odzew!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu - Isana napisała mi, że Twoja kanwa jest u niej :). Bądź spokojna :)

      Usuń
  2. Potwierdzam - kanwa Basi jest u mnie, już wyhaftowana, na dniach leci dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ufff- dziękuję gorąco za uspokojenie, Kobietki i ściskam mocno:)))

    OdpowiedzUsuń