środa, 2 listopada 2011

Dostałam Kawkę!!!!

Dzisiaj przyszła paczka, a w niej..... kanwa od Betty! Bardzo się ucieszyłam i zarazem zdziwiłam, bo wiem, że Betty wysłała ją w poniedziałek. Jednak nasza poczta potrafi działać szybko. 

Wraz z kanwą przywędrował do mnie także zeszycik oraz wspaniałe słodkości.



A to zbliżenie Kawusi wyhaftowanej przez Betty:


Betty! Bardzo dziękuję za słodkości. Muszę zebrać wszystkie mulinki i zabieram się za drugą kawusię. 

A swoją kanwę wysłałam także w poniedziałek i mam nadzieję, że równie szybko dojdzie do Darathi.

Oto moja kanwa i pierwsza kawusia. Zeszycik ozdobiłam metodą decoupage. 




Mam nadzieję, że teraz praca nad kolejnymi kawkami będzie posuwała się szybciej. 

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego i owocnego wyszywania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz