piątek, 25 listopada 2011

Zła niesamowicie...

Witam wszystkich haftujących.




Jestem zła niesamowicie bo nadal nie mam muliny DMC 677 normalnie tragedia w tych pasmanteriach a ja czekam już miesiąc, pani oznajmiła mi ostatnio w drugiej pasmanterii, że może dostanie ją w grudniu SUPER !!! Chyba zrezygnuje z czekania i zamówię na allegro, tylko nie opłaca mi się kupować jednej i płacić z wysyłką za jedną muline 8zł eh koszmar z tymi pasmanteriami, zazdroszczę wszystkim co mieszkają w dużym mieście tam przynajmniej jakiś wybór jest a u mnie dwie pasmanterie i w jednej pani mi oznajmiła TAKIEGO KOLORU Z PALETY DMC NIE MA W OGÓLE w sensie, że jej nie ma w palecie, a w drugiej pasmanterii się skończyła.

Eh...zła jestem i tyle
To na tyle :P


Żadnej innej kanwy oprócz swojej nie posiadam jeszcze :P


Pozdrawiam serdecznie i miłego haftowania życzę.




To mój meil: adek241@buziaczek.pl


DOPISANE: dziewczyny bardzo, bardzo, bardzo dziękuje za chęć pomocy:P

Mulinke już "zamówiłam" u Basi BARDZO DZIĘKUJE.

SUPER, ŻE NA WAS ZAWSZE MOŻNA LICZYĆ :p

Miłej niedzieli




4 komentarze:

  1. Może ja pomogę? isana_haft@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. nie martw sie u mnie tylko Ariadne sprzedaja wiec skorzystalam kiedys z promocji i kupilam na allegro-nie jestes sama:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane Kobietki- idę właśnie do pasmanterii, która ma DMC- kto potrzebuje jeszcze 677?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak bys jeszcze nie miala tego oto koloru DMC to daj znac u mnie w pasmanteri nigdy nie brakuje kolorow:) dzis bede sie wybierac do niej wlasnie wiec zapytam ;) jak cos to ci zakupie :)

    OdpowiedzUsuń